{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من بمیرم برای اون شخص

من بمیرم برای اون شخص
حیف که ویسگون نداره
دیدگاه ها (۱۳)

سعی میکنم از تهکوک بیشتر بزارم

حیف که توی ویسگون نیست و اگر نه تگش میکردمبچه ها یادم نیست ا...

💀🔪حیف که مخاطبش ویسگون نداره 😎😈با فالوت خیلی خوشحال میشم❤❤❤

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط