{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

لباس شیرموز میپوشیدم میرفتم تو کنسرت میرقصیدم😁🖐

لباس شیرموز میپوشیدم میرفتم تو کنسرت میرقصیدم😁🖐
دیدگاه ها (۱۹)

فقط اونجاش که میگه بیشتر منتظر بمون🤣🤣🤣🤣💔

نامجون ببخشید خندیدمممممم🤣😭💔

بیشتر شبیه بالانس پل بود😐😂

اخرش که میگه لطفا یه دستمال بهم بدید🤣🤣💔

واقعا کاشکی قدیمی بودم کنسرت اونا رو میرفتم

چقد تو این لباس سبزه ریزه و نازههه😭✨️و اما این استایلش تو کن...

سناریو(درخواستی):وقتی توی کنسرت با لباس باز دنس میری و بعد ک...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط