{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اگه پول مهاجرت داشتیم ی لحظه این گ‌وه‌دونی نمیموندیم مشتی

اگه پول مهاجرت داشتیم ی لحظه این گ‌وه‌دونی نمیموندیم مشتی💔
دیدگاه ها (۷)

یه افسانه ژاپنیه که میگه: خیلی دوست دارمتگ؟ می:vaxco@

جنی💔

پستم😂

🧑‍🦱: ببین من و تو دیگه به درد هم نمی‌خوریم بیا کات کنیم من ت...

یه مادر//قه//وه ی تخ//م/ی این رو هم گزارش کرد من موافق ک.م.خ...

الان که چی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط