{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اون واسه تو نیست.... واسه همست...

دیدگاه ها (۱)

بپرس...

میگفتم نباشم. میگفتی نمیشه......

به چی دل خوش کردی?

همیشه اونی بازنده ست ک از قلبش مایه میزاره...

اون واسه ط نیست 😅⚰️#رپ#رپفا#رپفارسی

یکی هست تو قلبم که هرشب واسه اون مینویسمو اون خوابه🥲

میدونی حالم این روزا بدتر از همست اخه هرکی رسید دل ساده ی من...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط