{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چندشا

چندشا
حرص چیه اب نبات میخوریم😁
دیدگاه ها (۱۳)

گذاشتمت کنار چون اشغال هامو بازیافت نمیکنم

بعضی اشغالا بازیافت نمیشن مثل تو که هرکار میکنی بازیافت شی ب...

یووو

والااا آه چندشا

واقعا چندشا اه اه

شغلت چیه؟!_مامور امنیتی! ینی چیکار میکنی؟_بخور و بخواب! جدی؟...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط