{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

فعلا رو نامه خاک ریختم

فعلا رو نامه خاک ریختم
دیدگاه ها (۱)

لو رفتم ×۲

بلاخرههه

لو رفتم خاک بر سرم

فشار بخور کیومرث علی

اره داداش میخواهیم ایران را بزرگتر کنیم فعلا هم با عرب بی غ...

من بعد از کلی تلاش چپتر۳ رو ریختم و الا مرحله داگ دیم

این نامه را برایت...از خاک کوچهِ هایِ سرد...با خونِ سُرخِ خو...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط