{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

باید جای من باشی تا درک کنی.....🥀

باید جای من باشی تا درک کنی.....🥀
دیدگاه ها (۰)

عشق را صرف همان کن که تورا میفهمد.🙏🔥🌹

صبحی با عشق ..اول هفته ای عالی..و روزی پر از برکت و سلامتی ب...

اره جانم...بستگی داره....✌️🌹

👌👌👌✌️🌹

برای درک کردن من باید من باشی 🌄🙇‍♂️

درک کردی؟؟ امید وارم نکرده باشی

کاش درک کنی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط