{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

همه آدما از اول بد نبودن......

بدشون کردن
دیدگاه ها (۱۲)

........

بلاخره یه سکانس خوب پیدا شد تو این فیلم

.......

کیا فیلمشو دیدن

این ادما سنگم کردن..

می گفت.... دبگه این ادما(بد لاشین) بسه

این ادما دیگه بد لاشین بسه💔💔💔

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط