{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بعد میگم من دردی نکشیدم و ناراحتی ندارم باور نمیکنید بورم

بعد میگم من دردی نکشیدم و ناراحتی ندارم باور نمیکنید بورما
دیدگاه ها (۲)

خاطراتش لعنتی هنوزم.......

تولدت مبارک فرشته مهربونم

جوری که اون یه نفر صداش از ذهنت موقع صدا زدن یه کلمه ای که ف...

نمیخوام نصیحت کنم فقط این جوریه که با خودم رفتار میکنم نم دو...

من تا حالا دردی نکشیدم و ناراحت نشدم پس سکوت میکنم😴😴😴

ناموسا گربه چهارمیرو بزارید پیش هم با این عکس من میگم

بابا باریکلاحححححح 🗿😂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط