{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ما دیگه کسیو نمیخوایم

ما دیگه کسیو نمیخوایم
دوسمون داشته باشه!!!
همین که کسی نباشه
اذعیتمون کنه واسمون بسه
😔✋🖤
دیدگاه ها (۰)

ناز کند و ناز کند و ناز کند 🖤🥀

غرور میدونستی اگه نبودی الان شهر چقدر عاشق داشت ؟ ! (:

اونقد احمقانه دلتنگ میشم که هم میخوام ببینمش هم میخوام بزنمش...

مرد بودی میموندی دوست داشتن رو از ته قلب میگفتی

یعنی میبینیم کشورمون قانون و دموکراسی باشه و هیچکس برتر یا م...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط