وقتی همه دارن از افسردگی و خودکشی حرف میزنن ....
وقتی همه دارن از افسردگی و خودکشی حرف میزنن ....
من تو کونم عروسیه.
چون دلیلی افسردگی ندارم ....
من تو کونم عروسیه.
چون دلیلی افسردگی ندارم ....
- ۶.۵k
- ۱۷ خرداد ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۳۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط