{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چون نمیخوام بقیه این حسو داشته باشن 🙂

چون نمیخوام بقیه این حسو داشته باشن 🙂
دیدگاه ها (۰)

حس الانم 🙂

نه شما زرنگی نه ما بی خبر 🙂

ارع 🙂

میگم که خیلی دام برات تنگ شده💔ولی اگه بدون من خوشی...گور باب...

دوران قدیم

البته به همه اعضا این حسو دارم

تلاش نکن مثل بقیه باشی همیشه تک باش تا بقیه مثل تو باشن

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط