{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

منم فقط میخواستم مثل بقیه آدم ها زندگی کنم!

منم فقط میخواستم مثل بقیه آدم ها زندگی کنم!
ساعت ۱و ۷ دقیقه اس!
دیدگاه ها (۱)

هیچوقت!عوضی پست

:]

✨️🌈@koorch

که البته گزینه ی هیچکدام صحیح است🤌🏻

آقا میخواستم منم مثل بقیه چیز کنم😔🥀نسبت؟ دوست ؟ کاپ؟

سلام شما خوبی منم خوبم ساعت ۲:۳۳ دقیقه شب است

بقیه هم میگه پسر دارم منم میگم پسر دارم 🫀🫶🏻بی تی اس

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط