{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کیا باباهاشون اینجوریه😂

کیا باباهاشون اینجوریه😂
دیدگاه ها (۱۰)

داش از رو مرامه😂🤝🏽🗿

😎

آخه چطوری؟😂💔

فقط جنوبی ها میفهمن😂💔

ولی من کالانگاهم به کسایی که دوست شون دارم هم اینجوری یعنی ا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط