{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

سوختم یاحسین 💔😭🏴

سوختم یاحسین 💔😭🏴
ایستاده میمیرم بخاطر این پرچم
بالا بره، بالا بره، بالابره این پرچم...🖤
#سیده_زینب#خادم
دیدگاه ها (۱)

امسال ایرانی ها بهتر از هر کسی معنی این جمله را میفهمند،چرا ...

عباس باب الحوائج بودن ࢪا از مادرش ام البنین آموخت..((:#ای اه...

_ایستاده میمیرم بخاطر این پرچم... 🇮🇷

این پرچم هرگز زمین نمی افتد چون ما ایستاده ایم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط