{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

میپرسم چرا؟

میپرسم چرا؟
دیدگاه ها (۰)

:))))))

همه چی زیباست به شرط درست بودنش:)آدم امن زندگی یعنی همین آدم...

میترسد دوباره آشکار شود دردی که پنهان کرده بود:)

خسته...

وقتی از مامانم از خواستگاراش میپرسم🤣

چون من معمولا در مورد چیزایی میپرسم که از قبل میدونستم ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط