{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کاش بودی الان تو بغلت اروم میشدم ...:(

دیدگاه ها (۲)

نمیتونم بذارمت کنار ...:(

چه ها کشیدم که فراموشت کنم اما بازم نشد ...

از فاصله بینمون متنفرمکاش بودی همین الان بغلت میکردم.

کاش بودی الان .....💞

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط