{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هیچکدوم چون نمیدونن

هیچکدوم چون نمیدونن
درواقع من نخواستم که مشکل خودمو بهشون بگم:)
دیدگاه ها (۱)

هممون:)🤧

خسته شدم!

یه مشت کصخل 😂🤧

حق😂😂🤧

وقتی میگن رومینا کجایی بهشون چی بگم بگم که درحال شکارتم یا د...

کاش میتونستم بهت بگم که چقدر عاشقتم و حاضرم خودمو فدات کنم ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط