{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خیلی غم انگیز هست خدایا به خانواده هاشون صبر اینجور

تو آتیش سوختن بمیرم برای مادراشون 😔😔😔😔😔😔🖤🖤🖤🖤🖤🖤مادر داشتن آخه 💔💔💔💔💔
دیدگاه ها (۷)

ای غم غصه مه دل پر هاکرده جانا کدورت مه زانو ره شل

دعا برای فرزندانم و همه فرزندهای سرزمینم الهی همشون

تسلیت به بندر عباس تسلیت به همه مردم های خون گرم

وای انگار بمباران اتمی شده چقد خرابی خدایا

خیلی غم انگیز نیست؟ اینکه آدمیزاد در این دنیا برای یک زندگی ...

بنیامین عکس جدیدش........پیامش «بنیامین»دل تنگتونم خیلی دوست...

EXXJ

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط