{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یه خط از سه خطمون کم شد 💔

یه خط از سه خطمون کم شد 💔
به تولیدی های آدیداس بگید به جای سه خط دو خط بزنه یه خطمون رفت 🖤🥀
#پیمان_ادیداس #پیمان_آدیداس #ادیداس #ابراهام
دیدگاه ها (۰)

خیلی غمش دردناکه 😔🖤

پسر آدیداس پوش 🖤🥀

باورم نمیشه که دارم کم کم به جاهایی میرسم🫠(اگه درخواست خاصی ...

بچه ها من عاشق این اهنگ بلولاکم... بازم دارم اگه میخواید بهم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط