{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

این اهنگ واقعا خوبه...

دیدگاه ها (۴)

اون کیه.!!

کاش اسمم فاکوکا بود اصلا برام مهم نیست ک اسم شهره یا چی.

مطمئنم خیلی خسته شدن طفلکا...

منظورت چیه.

Jungkook🌊

این اهنگ جونگکوک خیلییی خوبه مثل تموم اهنگاش✨️

این اهنگ واقعا شاهکاره🛐😭💫

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط