{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

وای ممنون تو واقعه دوست خوبی هستی😂😂😂

وای ممنون تو واقعه دوست خوبی هستی😂😂😂
دیدگاه ها (۱)

واقعا چرا زندم¿

اما تو کاری کردی از آدما تنفر داشته باشم!!!

ولی من یه جا میشینم تا ببینم چی میشه

این خدا بودددد

تو مادر خوبی هستی..🤣🤣🤝

پسرم پشت و پناهم ممنون که هستی دوست دارم😘❤️💕

برگشتم به اولین بایسم......وای تو پرستیدنی هستی پسر ..🛐✨️

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط