{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

واییییییییییی

کیا این طوری میخندن؟🤣
آبرو نمیمونه واس آدم که!😂
دیدگاه ها (۱۴)

ده آخه چرا نمیری؟چرا نمیری تا بفهمی چی رو از دست دادی؟بزار ت...

به طرز عجیبی رو این آهنگ قفلی زدم،یکی نجاتم بده😔🤧

این وایب فوق العاده،چرا همیشه بعد یه غمه زیاده؟

چه میگویی

واییییییییییی کیا اینجورین این اتفاق خیلیییییییییی رو مخه...

کیا این طوری هستن😂😂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط