{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من همه رو فهمیدم و درک کردم...☺

من همه رو فهمیدم و درک کردم...☺
دیدگاه ها (۱۰)

🗿🗿🗿🗿🗿خود حققق

لیوای هچو🗿

حق....

اوتاکوها ،کیدرامرا و کیپاپرا کجایید؟¿💔☺

فقط من شباهت بینشون رو درک کردم؟ 😐💚

این شعر زیبا رو با سلول به سلول بدنم درک کردم 👌

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط