{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

™مگه بدون تو بازم بهشت هست؟!😅🖤

™مگه بدون تو بازم بهشت هست؟!😅🖤
دیدگاه ها (۴)

آرمیون عزیز

™از اون به بعد شدیم همه چیز هم...☝🏻🥺💕

میدونمبرنمیگردی...ولی خب ای کاش میشد((:

بخند که خنده‍ات دنیامِ...((:

مگه میشه تو رو داشتتو رو دید، با تو حرف زد وبهشت رو روی زمین...

چرا رفتی؟!!!چرا رفتی لعنتی هاااا!!؟!تو میدونستی من دوستت داش...

مگه میشه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط