{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

🙂🏻💔

🙂🏻💔
دیدگاه ها (۰)

یادمه این داشمون میگف عاشقی مال ماها نیص نمیاد ب تیپ ما تنها...

عوم پی

ارع داپش هیچکص هیچی نمیگه((((:

فاب فرند رفیق رل هرچیپی((((:

مایلید بک بدیم؟ تا ۶۰ ، اگر با فول باشه که چه بهتر 🌱

😂😂😂😂💪💪

🔴 ‌چرا آمریکا می‌تواند در ‌#تنگه_هرمز #عوارض دریافت کند ولی ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط