{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

نمی دونم سر چی و چرا ولی دارم روی میارم به اینکه طاها مقص

نمی دونم سر چی و چرا ولی دارم روی میارم به اینکه طاها مقصر نبوده و بی تقصیره :))
دیدگاه ها (۱۰)

بغضش:))

فرشته تخس شیطونم:))اشکاش:))

سیام صبحتون بخیر :)))بچم دیشب حالش خوب نبود:))این وسط فقط طا...

ج.ن😐🔪ورق بزنید

امید دارم!اما نمی دونم به چی!...

چی میشد نمی رفتی تقصیر کی بود مقصر کی بود نمی دونم هزار بار ...

اینم نمی دونم چی بنویسم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط