{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هر آدمی به خاطر ظلمی که بهت کرده، مستحق مجازاته. اگه راحت

هر آدمی به خاطر ظلمی که بهت کرده، مستحق مجازاته. اگه راحت اون رو ببخشی، از حقش محرومش کردی...
دیدگاه ها (۵)

هوا بویی ! وقتی شئوشانگ رو وابسته به خودت کردی و کاری کردی ع...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط