{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

- چرا که آدم همیشه مثل هوا احتیاج داره

- چرا که آدم همیشه مثل هوا احتیاج داره
به شادی، شادی‌های سبز🌿🌱
دیدگاه ها (۰)

دنیا چهار نعل داره سمت تنبلی میره :))

🎥 لب کارون که می‌گن اینجاست

من اسپایدرمنم. شهر به من احتیاج داره

ادم های غمگین همیشه لبخند قشنگی دارندمی خندند ، اما دلی پر ...

تو همیشه ادم بده میشیوقتی یه ادم عوضیداستان تعریف میکنه ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط