{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اگه میخوای پیشرفت کنی به مغزت گوش کن نه به قلبت افتاد؟

اگه میخوای پیشرفت کنی به مغزت گوش کن نه به قلبت افتاد؟
دیدگاه ها (۱)

بقیه Vs من

رونالدو مناطق ک/نده خانه🗿👍🏻

حق و این به بعضیا هست 😏

باع 🗿🫵🏻

ریزش مو طبیعیه🌱اما اگه بیشتر از حدش بشه بایدیه کاری کنی😕. بی...

اگه بازم ازسرنوشت میخوای منو فالو کن

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط