{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ولی تو بد می کردی حالمو چ بودی چ نبودی 💔🖤🙂

ولی تو بد می کردی حالمو چ بودی چ نبودی 💔🖤🙂
دیدگاه ها (۰)

حیف حیف استعدادم 🖤💔🚬

انقد دور شدی مغرور شدی 🚬🖤😒

مرد اون آدم خون گرم 🖤🚬😒

ت فقط مال منی ⁦(⁠。⁠♡⁠‿⁠♡⁠。⁠)⁩

خیلی بد گذشت...تو نبودی ببینی چقدر سخت گذشت...

نیما مرسی که همیشه بودی کنارم تو حال بدیام تو حالمو خوب میکر...

بد بویه کی بودی تو

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط