{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ای کاااااش

ای کاااااش
واقعا کااااااااش
دیدگاه ها (۲)

لامصب حرف نداره🤌🏻🎵🚬

بعد حالا رییس جمهور کشور میره بیل میزنه🤦🏻‍♂️. . . . . . . . ...

ولی من اینجوری نبودم!...🚬💔

به یه مشت حرومزاده بی لیاقت گفتیم رفیق💔🥃🚬

ای کاااااش😔😔😔

هعیییی واقعا هیچ ایده ای ندارم👍

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط