{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

😭😢

😭😢
دیدگاه ها (۱۱)

یکی هم نداریم برامون درست کنه😒

😂😏

هممون این حس رو تجربه کردیم...

.....

گرگ بودن بهتر تر از عقاب بی بال هست

اون قلب بالا رو قرمز میکنی🥺💕ֺ   ׅ 𐔌⏝֯︶‌ 𓈒ㅤׂ  .   ೀ  𝂅  ִ ⏝֯︶...

❤❤حق

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط