{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ما آدمی هستیم ک داریم به هم دیگه آسیب میزنیم به آدم همای

ما آدمی هستیم ک داریم به هم دیگه آسیب میزنیم به آدم همای ک مثل خودمان آدم هستن...
دیدگاه ها (۰)

این دقیقا منم...

حق

مام ازینا

همای عزيزم 🥲بیشترمون تو زندگیمون یکی مثل هما داریم یا خودمون...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط