{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}


Dönme artık çok geç:)

بَرنَگـــرد دیره:)
‌:))))
دیدگاه ها (۴)

هدم کش کوری بودی ...

ازت متنفرررررم متنفرم متنفرم (خودم میگم)💔🥀

yeter artık :/

Alıştım artık yalnızlığa🖤❗

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط