{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

سلامتی غمم که خیلی بزرگه

سلامتی غمم که خیلی بزرگه

😔
دیدگاه ها (۰)

خیلی بیمعرفتی اگه نیای.رفیق

یه کم درک ....یه کم مرحم...

خدایا...........

پیر رفتنت شدم رفیق

https://wisgoon.com/bts_ab

دنیا خیلی بزرگه با این حال تمام افکار من هنوز در مورد توست.❤...

my edit>>>>تاسیان... یه غمه خیلی بزرگه...یه واژه نه یه حسه.....

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط