{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

نیازی ب جهنم نی اینجا ادما همو بهتر میسوزونن.️

نیازی ب جهنم نی اینجا ادما همو بهتر میسوزونن.️
دیدگاه ها (۱)

این منم

چشمانش دریایی پر از ستاره است، که نمیدانم جانم را برای دریای...

ادما ولم نمیکنن برس خدا ب دادام 🐾

هرکی رفت ب جهنم 🫂❤️

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط