{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

رفتی هر کاری کردی شدی ازم دور بدتر:)

رفتی هر کاری کردی شدی ازم دور بدتر:)





#اهنگ
دیدگاه ها (۰)

به قول شهرزاد:خاطره ها که نمیمیرن، میمیرن؟!#اهنگ

او جبرانِ تمامِ رنج‌های من است.#اهنگ

اصلا گوشه به گوشه‌ی این زندگی غمه:))!#اهنگ

ولی بیا قبول کنیم قشنگ تر از چشمات نیس.‌#اهنگ

این دقیقا منم بعد ازم شکایت میکنن کع چرا انقدر تغییر کردی و....

وقتی ازم میپرسنــ چرا تجدید شدی

فک کردی از قلبم رفتی؟؟!

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط