{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

just...um...nothing

just...um...nothing
دیدگاه ها (۰)

اخی💫

بچه ها پیج جدید زدم توش کلی ویدئو از بسکتبال میزارم خواستین ...

باید بگم یکی از باحال ترین ادیتایی که زدم همین بود.

چون ویدئو گیر نیاوردم تکراری شد ادیتم ببخشید ولی قشنگ شد.

um...

Um, Mr. Jeon?😔🎀

um..:)#کره #سریال #سریال_کره_ای #کره_جنوبی #ادیت #عاشقانه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط