{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

لایک یادت نره کیوتم

دیدگاه ها (۰)

خانواده من :منو اذیت میکننو من چیزی نمیتونم بگم و میرم تو ات...

تا حالا چند باز بغضت رو غورت دادی من که کل عمرم🥺

🥺

لایک کن دلمون شاد بشه ❤️🥺

لایک یادت نره کیوتم*

لایک یادت نره کیوتم 🎀

لایک یادت نره کیوتم 🌷

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط