{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تو زیباترین اتفاق زندگی منی:)

تو زیباترین اتفاق زندگی منی:)
دیدگاه ها (۰)

چقدر‌ این سکانس رو چاتای و دمت قشنگ بازی کردن🤍

ولی نمیخام بری آلیا 😭🤌🏼✨⁩خیلی دلم براشون تنگ شده:)!

من برای آن‌که چیزی از خود به تو بِفَهمانم،جز چشم‌هایم چیزی ن...

زن داداشتونه فقط قیافه نیسان😂😁

قلبم

دوستت دارم چون تنهاترین فکر تنهایی منی.دوستت دارم چون زیباتر...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط