{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هنوز که هنوزه وابستم

هنوز که هنوزه وابستم
من اون زندگی بدو با تو میخواممممممم لعنتییییی
بدون مخاطب:)
دیدگاه ها (۲۵)

حــــــــــــــســـــــــیـ(ع)ــــــــن‌جــــــــــــ🥺ــــــ...

برا کی:)

:)))))))))))))))

.- مگه من خدات نیستم :)؟

اون گذاشت رفت درست وقتی وابستم کرد😚

اون گذاشت رفت درست وقتی وابستم کرد🤔😏

من به تو بد وابستم:))

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط