{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بچه ها تصمیم گرفتم تو دوران امتحانات گوشی نگاه نکنم بعد ا

بچه ها تصمیم گرفتم تو دوران امتحانات گوشی نگاه نکنم بعد امتحانات منتظرم باشین
دیدگاه ها (۲)

وای بچه ها از بس ریاضی خوندم مغزم قفلید هنوز ۳ فصل و نیمم مو...

😂😂

چهل تاییی شدنمون مبارک قشنگام

یه امتحان با موفقیت داده شد😂یه هلی بدین ۴۰ تایی شیم

کره ای

عغم بعر از خوشی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط