{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

شاید تو هر رابطه ای دعوا و بحث باشع

شاید تو هر رابطه ای دعوا و بحث باشع
اما هیچ وقت این دوس داشتن و حس عاشق شدن به طرف مقابلت هیچ وقت کم نمیشه❤😚
omidam♡
دیدگاه ها (۰)

🤤❤♡omidam♡

❤🤤♡omidam♡

چشم من فدای چشمای سیاهت ❤🤤♡omidam♡

خلاص🤭❤♡ omidam♡

زندگی بدون احساسات نمیشه تو میتونی زندگی کنی ولی حس نداری در...

به زودی بین آغوشم آقاتو را حس میکنم ای بابااگر مرگ است وقت ا...

سواد رابطه عاشقانه های شبنم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط