{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هه عاشقم نبودی 🫠

هه عاشقم نبودی 🫠
دیدگاه ها (۳)

چی میشد کنارم صبر میکردی🫠

واقا چیشد؟

مگه عاشقم نبودی..؟!

مگه عاشقم نبودی؟ #کلیپ #غم #اهنگ #عشق

تو هیچوقت عاشقم نبودی نیستی نخواهی بود.)(درسته ؟...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط