{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

انسان باشیم سهم ما فقط دو وجبه

انسان باشیم سهم ما فقط دو وجبه
دیدگاه ها (۱)

مسجد سلیمان

عشق ساحت داره....

به حیوونا کنار خیابون غذا ندید متوجه نیستن یهو ماشین میزنه ب...

از انسان بودنم شرمسارم😔

.

انسان باشیم

انسانیت..................!!

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط