{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کسی با من شوخی نکنه ها

کسی با من شوخی نکنه ها
دیدگاه ها (۲)

سلام باز من گوشیمو از مامان گرفتم

اندکی سم

توی بانی

ولی جدا از شوخی ،گمونم اون دنیا خیلی خوش می گذره ؛آخه هرکی م...

شوخی شوخی جدی میشود

من اگه مردم نکنه نیای نکنه نیای😭😭یا ابا عبدالله🖤🖤🖤

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط