{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اینم یه ادیت دیگه از خودم، ببخشید اگه بد شد، خیلی عجله ای

اینم یه ادیت دیگه از خودم، ببخشید اگه بد شد، خیلی عجله ای انجامش دادم
دیدگاه ها (۰)

خودم درست کردم، خیلی حوصله نداشتم ادیت بزنم

★ 𝖭𝖾ᥕ ᖘ𝗈𝗌𝗍 ★.𝆤࿙⃛࿙⃛࿚⃛࿙⃛࿚⃛࿙⃛࿚⃛࿙⃛࿚⃛࿙⃛..࿚⃛࿙⃛࿚⃛࿙⃛࿚⃛࿙⃛࿚⃛࿙⃛࿚⃛࿚⃛𝆤🐰 ...

دوباره ادیت خودم از شینوبوببخشید اگه بد شد . خیلی روش وقت و ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط