{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من دوستام۲دقیقه بعد از اینکه امتحان رو ریدیم و کلی گریه

من دوستام۲دقیقه بعد از اینکه امتحان رو ریدیم و کلی گریه کردیم :👌🏻😂
دیدگاه ها (۷)

نمی‌دونم چرا نمیتونم پست بزارم

عه لو رفتم 💔🤦🏻‍♀️😂

دوستان بگایی دادم

فکر میکنید من خیلی اعصابم خوبه ولی نه...

بچه ها الان امتحان انلاین ریاضی داشتم یک دیجی فرم ده سواله ب...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط