{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چرا باید سر این ادیت گریه کنم ؟

چرا باید سر این ادیت گریه کنم ؟
میشه دلیلش رو بگید؟
دیدگاه ها (۱)

عشققققق میکنن

غیره اینه؟

تو ام یه دروغ بگو....

آخرش همینه......

نظرتون رو راجب این ادیت بگید

¿میشه خاطرت خودتون رو با کراشتون بگید؟؟؟خیلی حوصلم سر رفتههه...

لبات اون جام شرابه که میخوام سر بکشم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط